Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-24 22:34:40
Kūčių vakaras, Linas nenuilsdamas trolina.
Nori pabendrauti? Dėmesio stoka?
Keistas žmogus esi. Pirma žmogų įžeidi, o kai jis atsako tuo pačiu
išvadini jį debilu. Sunki vaikystė buvo ir kieme visi skriaudė?
Juk googlėj nesunku pažiūrėti - "Linas Petkevičius yra įmonės GL
Services, UAB vadovas. Adresas Vilniaus g. 89, Uosininkų II k., Vilniaus
r. Įmonės kodas 302512543. PVM mokėtojo kodas LT100005962018. Veiklos
sritis: kelionės. Linas Petkevičius, direktorius vadovauja įmonei,
kurioje dirba 1 darbuotojas (apdraustasis). Įmonės skola Sodrai 20,12 €.
Susisiekti su šiuo vadovaujančiu asmeniu galite telefono numeriu +370 5
2330000." Jei eisi uabo direktorius jau gali į žmones žiūrėti iš aukšto
ir juos įžeidinėti? Skola sodrai ne mano bėda, bet tamstos nepuošia.