Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: eSSas
Data: 2017-12-25 19:39:32
On 24/12/2017 19:02, Sniegas wrote:
> O tai miškas kažkas blogo? Ir marių pakrantė kažkas blogo? Kur aš
> rašiau, ar sakiau, kad siūlau kažkam tą sklypą pirkti, kad puolat
> pinigais jį vertinti? Aš akis turiu, matau, kokiose vietose žmonės namus
> stato, kokio ploto sklypuose. Aš juk jo nepardavinėju, aš tik
> paklausiau, kiek kainuotų namą pastatyti. Neturit daugiau apie ką
> trolinti, tai apie sklypą trolinat?

Būtum apsiribojęs pasakymu, kad yra geras sklypas - niekas nekibtų.
Atsiradus detalių suabejota ne tik sklypo kokybe, bet ir jo savininko
gebėjimu adekvačiai jį įvertint. O statybose adekvatumas privalomas arba
labai brangiai perkamas.

Miške statytis niekas neleis, ant marių kranto statytis niekas neleis,
be projekto dirbti nesamonė. Žodžiu bičas klaviatūros statybioras

S.