Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Audrius
Data: 2017-12-28 14:17:45
Butent.
Mes turime nuo 2003m pamegta maitinimo istaiga Vilniuje - daznai tiesiog
sedam ir nulekiam - papietaut ar vakarienei. Ar po senamiesti paslampinet, i
kokia paroda pavepsot.
Analogiskai - ir i Kauna.
Beveik 20m dirbau Vilniuje. Is Elektrenu i darba / is darbo i namus
sugaisdavau 40-50min (i Verkiu g.), 27-35min (i Savanoriu pr.), 40min (jei
pro Trakus) / 30-35min (jei pro Kirtimu g) i Traku Voke.
Buvo n+k pasiulymu apsigyvent.
Man net pagalvot nepavyksta apie gyvenima didesniame, nei 15-20 tukst.
gyventoju turinciame kaime. Tokioje erdveje tiek as, tiek mano seima
jauciames geriausiai poilsio ir ramybes prasme.