Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-24 23:25:20
Turiu namo projektą, kartotinio, kuris tinka tame sklype ir kuris tinka
pagal išplanavimą, pagal dydį. Bet klausimas, kiek kainuotų pastatymas?
Jei man lėšų užteks tik pamatams, aš perku butą. Todėl aš ir paklausiau
- kiek kainuotų pasistatyti namą iki apdailos? Aš turiu gerą pavyzdį -
du kartus statytą stadioną Vilniuje. Kai du kartus neapskaičiavo
galimybių. Todėl ir bandau apskaičiuoti galimybes. Juk atsivertęs
aruodas.lt aš matau konkrečią buto kainą. Bet su namu aš nematau
konkrečios kainos. Pradėsiu statybas, pritrūks pinigų stogui ir koks
tolkas tada? Tuomet geriau visai nepradėti.