Tema: Re: Kaip apskaièiuoti, kiek pinigø reikës namo statybai?
Autorius: sharkius
Data: 2017-12-29 18:34:16
eSSas <trach@tibid.ax> Wrote in message:

> ?i?r??iau, kaip j?s svajokliai "kur ?il?iau" tvarkytum?t?s su sveikatos
> prie?i?ra senatv?je...
>
> S.

Ypac ten ?kur silciau?.... arba kitais zodziais pietuose, kur
 labiau megsta tuos penkiasdesimtmecius, kurie dar sveikia ir turi
 pataupe euru ir profilaktiskai juos palieka klinikose, o ne
 sergancius septyniasdesimtmecius, kurie jei serga tai rimtai o
 jau turi tik pensija, is kurios indiski vaistai ir valdiskas
 gydymas teiseina...
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/