Tema: Re: Kaip apskaiĨiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-12-24 23:39:15
Tai šaunu tuomet. Kartais būna durniau, kartais senatvėj smegenys
atsisuka ar atsiranda moteriškė kuri pasibaigus meilei pasidaro labai gudri.

Tiesiog patarimą turėjau, gal geriau nei jungtis į diskusiją apie
kiekvieno asmeninės gerovės įsivaizdavimą ir bandymą įtikint kur namą
verta statyt, o kur ne :)
Man pvz absoliučiai idealus sklypas būtų kur nors Gedimino 54b-56a-56b
ar šalia :) Privatus namas su sklypu absoliučiai miesto centre. Ar kokie
tuskulėnų 15-17-19 kur sklypai prie gatvės, ar šanghajaus pakraštys, kur
ribojasi su verslo centrais. Neabejoju, kad su manim mažai kas sutiks.