Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: eSSas
Data: 2017-12-24 01:37:02
On 23/12/2017 22:40, Sniegas wrote:
> Kokie dar apribojimai, jei jau stovi namas? Kokie bomžai soduose? Gal

Achachacha. Čia tu Sel'ą konsultavai panašiais klausimais?

> pas jus portugalijoj ir gyvena bomžai soduose. Va, teisingai pastebėjai,

Elektrėnų prieigose soduose gyvena bajorai? Pavydu vienok.

> kad pilna gerų namų šūdinuose sklypuose, tik kaip gali spręsti apie mano
> turimą sklypą jo nematęs? Nei jie žino, kur tas sklypas, nei buvę, nei
> gyvenę, mala šūdą, ir tiek, svarbu girnos suktųsi.

Tu akivaizdžiai nesupranti - pabarabanu tas tavo sklypas. Linksmybės
vyksta apie rimtu veidu stumiamas kvailystes.

> https://www.aruodas.lt/sklypai-elektrenuose-venecijos-g-pamario-venecija-isikurusi-strategiskai-11-834937/
>
> https://www.aruodas.lt/sklypai-elektrenuose-parduodamas-rekreacines-paskirties-sklypas-11-851457/

Mes kalbam apie NT agentų fantazijos polėkius? Įmesk geriau sandorius
tose apylinkėse, kartu pažvengsim iš jų sumų

S.