Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-26 17:17:07
minties gal kaz kiek ir yra, bet labai didelio poveikio kainai as irgi neizvelgiu. Cia gal su mintimi, kad jie leistu statytis ne namu valdos paskirties zemeje, tai tada galetum statytis troba viduri lauku ar bet kur kur turi zemes.
Tiesos, gal ir yra bet tai sakyciau tik kokio Vilniaus gal dar Kauno ar Klaipedos apylinkes kur gal nera pakankamai namu valdos sklypu, o pakeisti paskirti ir suformuoti sklypus uziima daug laiko ir $.
Bet ziurint is logines puses - paskirties keitimas tik paprastoji medalio puse. Kas is to jei turesi jau namu valda, bet komunikaciju nulis. O komunikaciju pravedimas kainuoja zymiai daugiau nei paskirties keitimas ir pofig vedi i namu valda ar zemes ukio. Taip, kad sklypas kuris turi komunikacijas ir yra geroje vietoje kainuoja.

T:)