Tema: Re: COMM: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: klausimas
Data: 2011-08-25 10:19:04
nu jau nu jau... tai tam ir vazineji pats kad atsirinktum zmogu, kuris
pasiulys priimtina kaina, tos tavo paminetos bobutes automatiskai ir
atkrenta, vazinedamas gi ir ieskai "protingos" bobutes, nes lygiai taip pat
vazineja ir visokio plauko agentai, kurie neklauso bobutes kainos, o siulo
savo.
Kuo tau netinka gyvenimui sodu bendrijos uz karmelavos palei neri? Kuo
netinka kitoj pusej neries? Yra tu vietu kur galima gyvent, kur dvi masinos
prasilenkia ir kur autobusas vaziuoja.