Tema: Re: COMM: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: Prickus
Data: 2011-08-24 14:42:54
Buvau skeptikas ir pykau, kai brangiausioji priverte statytis. Pasirinkimas
buvo sodu bendrijoje, gal derinom finansines galimybes su aplinka (pigiau ir
ezeriokas netoli). Mano (pseudo)argumentai pries buvo tie patys: blogas
privaziavimas (pasirodo, pravaziuojam be problemu, nors paskutines dvi
ziemops buvo sniegingos), el. galinguma pasidinom iki reikiamo, velgi be
problemu ir nebrangiai, bo buvo galimybe), vandeni issigrezem, kokybe puiki,
del siuksliu visokie "svarus miestai" ar pan konkuruoja, KKK, bet su
hidroakumuliacija velgi ne vargas, internetas omnitelinis ir neprobleminis,
va, su aplinkos tvarkymu nespejame, bet "i kalna", tsaknt, ne per diena
Maskva statesi...
Zodziu atgal i kumetyna "never again"... Bet cia mano IMHO, jei ka.