Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2011-08-26 13:59:21
> tikrai ne ir niekad taip nebuvo. darau tai kas idomu. nama statyt
> noreciau, nes tai idomu. lopyt kazkoki kreiva buta tikrai ne hobis.

vo blin, tuomet turiu tave įspėti, kad liepos 18d kažkas įsilaužė į tavo
kompą ir tavo vardu parašė tokią žinutę:

>  vat man patinka kazka paciam daryt, artai masina taisyt, ar tai buta
> remontuot, artai
                                                                    ^^^^^^^^^^^^^
> kieme/garaze/sode kazkuom uzsiimti.

bet visumoje tai neturiu nieko daugiau pridurti, nebent įmesti šitą citatą,
manau kad ji specialiai tau parašyta:

" Atsitiktinė nesėkmė tenka kiekvienam, tačiau nuolatinis pralaimėjimas
išsivysto dėl neigiamo nusiteikimo. Neigiamas nusiteikimas pats neauga: jis,
kaip nuodingas augalas, reikalauja dėkingo dirvožemio ir gausaus laistymo
nuolatiniu skundimusi ir neigiamybių akcentavimu.

Tą savo pesimizmą mes patys laistome, puoselėjame ir užauginame patys: jau
pats polinkis kaltinti kažką kitą (valdžią, politikus, sovietų okupaciją,
žydus, amerikiečius) dėl bet kurio sunkumo yra pirmas požymis, kad žmogaus
nuotaika ir nusiteikimas jau yra brokuoti.

Kaltės priskyrimas kitam yra tolygus atsakomybės atsisakymui. Tas, kas
skundžiasi, kad jam kažkas kitas nedavė teisių ir galių kažką spręsti bei
daryti, iš tiesų nėra vertas nei tų teisių, nei galių, nes vis tiek
nežinotų, ką su jomis veikti. "

sėkmės!