Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: Sail
Data: 2011-08-25 13:11:03
Salia manes irgi sodai yra.  Tai vienam zmogeliui nu labai labai nepasiseke.

Turejo grazu gyvenama jauku namuka, ir vargo nemate, senai ten gyveno, tylu
ramu. Paskiau prieky ispirko kelis sklypus ir pastate triauksciu namu
kvartala, taip kokiu 40 butu matyt.
Tai cia dar nieko.
Salia sklype pradejo statyt triju aukstu nuosava nama su bokstu, projektas
tai kalejimo tikriausiai, o kadangi sklypai mikroskopiniai, tai viskas
statoma ant ribos.

Atsidure zmogus kolukio vidury, ir dar dalis namo langu i uz keliu metru
esancia siena iseina.

Zopa visiska.

Man irgi panasiai, pradejau gyvent laukuose, karves ganes, o dabar kolukio
vidury esu ir kazkaip nebemiela.