Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-25 13:21:27
On 08/25/2011 12:26 PM, solara wrote:
> nevark, visus tuos argumentus, kuriuos dabar pila CodeC'as , jam prieš
> mėnesį vardino kiti, bet tuomet jis turėjo tvirtą nepalaužiamą nuomonę
> kad sodai yra zjbs ir ten gyventi labai gerai, problemos - niekinės
> prieš sodo pliusus, 6a valdo, o jau ką ten kalbėti, koks gėris yra sodas
> prieš buto minusus :) nugi tikrai, codecai, " ko negali/neturi normaliam
> sode normaliam name, ka gali bute? atvirkscio klausimo gal net neverta
> nagrinet...
> bet kuriam sode, kaip bebutu turi 6 arus savo. darai ka nori. bute
> turi 0 ir ziuri telika arba eini i akropoli.
> [...]

blogiausia kad neskaitai ka rasau. jokio buto (taip pat ir sodo) nei
pirkau nei ruosiuosi pirkt. turiu namu valdos sklypa mieste. bet net ir
ten neturiu noro nieko daryt. del buto nuomones nepakeiciau. del sodo
biski pakeiciau. bet visa esme tai KAINOJE uz kuria gauni ta soda. kai
uz ji prasoma simtu kilolitu, tai jau sorry, tada tik trukumai ir
matosi. jei sodai kainuotu kaip sodai, tai ir tokiu diskusiju nebutu,
nes visiem viskas aisku butu. ka perki ta ir gauni. dabar zmones perka
sklypa namui statyti, bet gauna vistiek soda. poto aisku belieka save
raminti, teisinti, susitaikyti su trukumais, pamirsti paskolos dydi ir
stengtis pro trukumus izvelgt privalumus. jei jau lyginti buta su sodu,
tai mano nuomone ir toliau tokia pat liko - geriau gyvent sode, nei
bute. esme kaip ir sakiau - piniguose.