Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-25 13:57:18
On 08/25/2011 01:50 PM, klausimas wrote:
> as tai susidariau nuomone kad tu pats nelabai zinai ko nori - tai tas
> netinka tai anas, tai dar kitas, poto tas jau gal tinka, bet tada kai tas
> tinka tada tas kitas netinka, nes jei tiktu tas kas netinka tada netiktu
> kitas kuris gal ir tiktu.
>
> nes tau tiktu tik sala vidury vandenyno su visom komunikacijom ir internetu
> bei kas pusvalandy kursuojanciu sraigtasparniu pristatanciu i akropoli "tik
> apsipirkt".

ir tuo dziaugiuosi. imho geriau pries imerkiant n kilolitu i soda ta
suprast, nei poto.
del to ir nuomojosi vis dar, kad man bustas siais lakais atrodo labai
jau nelikvidus daiktas, kad turet savo. beto ir salygos nuomotis geriau
nei geros, kai nuomotojai, o ne nuomininkai labiau stengiasi ir tuom
suinteresuoti.