Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-26 14:58:16
O kodel tik bankas ir paskola? Asmeniskai esu suorganizaves isvaryma
nuomininku is buto uz tai, kad nuskriaude mano pazistama mergaite (cia vel
tau giriuos savo zygdarbiais).

O bankai tikrai nedaug isvaro. Nes nesugebanciu sumoketi paskolos pas mus
kolkas tikrai labai mazai.

"CodeC"  wrote in message news:j381gn$q02$2@trimpas.omnitel.net...

On 08/26/2011 02:47 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Nuomotojas tau sutartyje isipareigoja uz savo prievoles neatsakyti
> isnuomotu turtu (kurios beje gali ne tik sutartines, bet ir deliktines)?
> Jis taip parase ir tu tuo tiki? Maladiec!!!

ir trecia karta: klausimu i klausima - kiek tokiu atveju zinai?:)
kiek cia nuomininku ismete, buta ateme ir visus isvare BANKAS?