Tema: Re: COMM: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: m&m <m&m@nospam.eu>
Data: 2011-08-24 14:49:11
kiekvienu atveju individualu. pasikarotsiu, nepaziurejus gyvai, skelbima
kometuot neiseina. pats turiu tokia praktika - gyvenu wilno bute, soda
turime jau kokia 30 metu. prasidejus gyvenimu sode bumui atsirado
problemos: ismalti keliai, siukslynai palei konterius, saltesniu metu
laiku gausiai jauciasi dumu kvapas, bo kurena belenka. nenustebciau, kad
ne vienas ir kanalizacija "pasitiuningaves", kad reciau reiktu siurbti.
Is pliusu matau viena - beveik neliko vagysciu!