Tema: Re: COMM: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: @runas@sUser
Data: 2011-08-24 23:26:57
Nu nesvaik, prie Vilniaus iki 25 - 30 km nuo centro tikrai ne 1kLt uz ara,
nebent visiskam bomzyne. Musu sodu bendrijoje 3 - 5 tukstanciai uz ara, nuo
dislokacijos ir isdestymo priklauso. 18 km nuo nemencines plento pradzios,
pro Balzio ezera.
Ir sandoriai VYKSTA, per siuos metus vien tik netolimoj kaimynysteje treji
savininkai pasikeite ir vieni tiesioginiai kaimynai pardavineja. Ir del to,
kad du (o gal ir daugiau) sodus islaikyti, matyt, per brangu pasirode :)))