Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2011-08-24 14:38:30
plėšei, plėšei :)
dėl to, kad sodai labai fantastisch,  ir kad bet kuriuo atveju geriau už bet
kokį butą :)

(C) CodeC:

" man asmeniskai, visi sodo/nuosavo sklypo pliusai
svarbiau uz jo minusus. butas mano akim nebent nuomai, laikinam
gyvenimui. pasirinkai pagal vieta tam laikui aktualia, pagyvenai,
atsibodo/nepatiko - isejai kitur. nuosava busta isivaizduoju tik nama
nuosavam sklype."

ir

"
turedamas ribota kieki pinigu, zmogus besirenkantis busta, turi mazai
sansu tiketis kokybisko gyvenimo bute. tie shansai praktiskai nuliniai.
del milijono REALIU priezasciu.
tu sansu zymiai daugiau pasistacius, kad ir pati paprasciausia namuka
kokiam nors sode. "

beigi :

"
kas butent atbaido ? yra labai normaliu sodu. aisku kainuoja jie tik
siek tiek pigiau nei namu valda vadinama. bet tai tik laiko klausimas.
bet kuriuo atveju, geriau vienkiemis miske nei daugiabutis.
o bet kuriam sode, kaip bebutu turi 6 arus savo. darai ka nori. bute
turi 0 ir ziuri telika arba eini i akropoli. cia pagrindines dvi
'pramogos' ir laisvalaikis kokiam taip mazdaug 90% miestieciu, jei ka.
"

ir dar:
"
zinok visada yra iseitis jei tik jo ieskai.
yra tokie dalykai kaip geltoni autobusiukai. vos ne is kiekvienos
didesnes sodu bendrijos vaziuoja.
gali vaika nuvezti pats, o po mokyklos leisti i koki bureli, parvezti
vel pats. gali tevai dirbt prasislinkusiu grafiku, viens nuveza kits
parveza. galu gale pora metu gali kazkas dirbt puse etato ir dar kurva
variantu. aisku ne visi ras sau tinkama, tam ir yra pristatyti pilni
kvartalai butu. "

"
"CodeC"  parašė naujienų news:j32lhe$2rr$2@trimpas.omnitel.net...

On 08/24/2011 01:57 PM, Dainiushas wrote:
> o taip plėšei maikes.... :)

del ko? tada ne del kainu kalbejom.
apie daugiabucius nuomones nepakeiciau...