Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-26 11:15:00
On 08/26/2011 11:04 AM, solara wrote:
> [...]
> mokėti, ar dar su antstoliais nepalaiko intymių santykių,
> ar pastudijuoji jo medicininę kortelę, ar kokia nepagydoma liga neserga
> ir nesiruošia medinio kostiumo apsirengti,
> ar paklausinėji kiek vaikų ir kokio amžiaus turi , ar aniems dar netyčia
> neprireiks to buto artimiausiu metu,
> ar padiskutuoji apie jų šeimos tarpusavio santykius ir šventus santuokos
> įžadus,
> ar paklausi nuomonės emigracijos klausimu,
> ar pagaliau - paprašai išrašo iš psichoneurologinio dispanserio, ar ans
> nėra ant įskaitos ir jautriai nereaguoja į mėnulio fazes?

ne. as pasirasau nuomos sutarti. neteko apie tokia girdet?

> Kai turi savo butą (tegul ir bankui užstatytą) - išsikraustyti iš jo
> savanoriškai arba priverstinai tenka dėl tavo, tavo šeimos įvairių
> aplinkybių (sumažėjusių ar padidėjusių pajamų, pasikeitusios šeimos
> sudėties ir pan).

neapsisvietes esi ir nzn potencialiu galimybiu. tavo bedos.

> kai gyventi nuomotame, esi ne tik tave tiesiogiai įtakojančių aplinkybių
> , bet ir buto savininko įkaitas. Pas jį lygiai taip pat bet kuriuo
> momentu gali pasisukti situacija kitu kampu, ir tu kraustaisi tašes.

neteko dar. idomu kodel?

> kai man teko tarp dviejų nuosavų būstų pasinuomoti 1.5 metų - taip pat
> sakiau kad viskas ore, kaip gerai, kaip pigu, kaip niekuo rūpintis
> nereikia,

jo as kai buvo studis irgi uzpiso is barako ir baraka kraustytis.
viskas pasikeite issinuomavus oficialiai, su sutartitm. kapish?

> bet išties tai čia tik savęs guodimas . Turėtum galimybę, gyventum savo
> nuosavame ir nuomos privalumus į šuns dienas dėtum... O kai neturi - tai
> kas belieka, bent jau save įtikinti kad viskas labai gerai :)

ne. galimybe vadinciau, jei perdaug nesismaugdamas galeciau uz ta buta
bent per 5 metus issimoket. turint galvoj, kad seimos pajamos gerokai
didesnes uz vidutines. bet kolkas tai ne galimybe, o saves pakorimas.
o as ne savizudis. tu paklausinek, pabendrauk su tais zmonem kur
paskolas turi. dauguma neturi laiko, neturi atostogu, neturi uz ka
elementariai menesi pailset. neturi hobiu, nes taupo taupo taupo...
nemazai net tu, kurie maista tik su akcijom perka.
o man patinka maisto kainu nezinot, sugalvojus kazka nuspipirk, nereiktu
puse metu taupyt pigios desros saskaita, atostogas naudot poilsiui,
parejus namo LAISVALAIKI leist pagal paskirti, o ne tapetu klijavimui ir
pan... kaip jau sakiau, nekalbu apie tuos, kurie turejo kojnej palikima
ir 'suinvestavo'. tie prarado maziausiai.

> beje, tai kur tu linoleumą ruošeisi tiesti? nuomotame bute?

nesiruosiau. domejausi kainomis.