Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-26 14:48:19
On 08/26/2011 02:39 PM, Linas Petkevičius wrote:

> siandien - neikeistas i ruz nieka neatsakau. Ryt - ikeiciau, Aciu visi
> laisvi.

o ir siaip - ka tu man cia bandai pasakyt? kiekvienam pagal sugebejimus.
as kai ieskojau buto daug 'neesminiu' dalyku ivertinau. daug variantu
atmeciau. del ko dabar ramiai gyvenu. man pvz svarbu dar ir is KO
nuomuojiesi, ne tik KA.
ir kad du pensininkai turintys nama salia ir savo versla imtu ta buta
uzstatinet tai sansu gal ir yra, bet jie mazesni nei tarkim pavojai
pasiemus paskola. nors daug kas aisku ju nei mato nei galvoja apie
juos... taip kad kiekvienam savo. as savo pasirinkimo kolkas 100%
patenkintas ir nei su vienu skolininku turinciu 'savo' busta vietom
nesikeisciau.