Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-25 21:42:33
On 08/25/2011 09:24 PM, Ruta wrote:

> Na, skirtumų yra - pvz. toks, kad bankas tave iš to buto išmesti gali
> tik vienu vieninteliu atveju - jeigu tu nemokėsi jam už kreditą. Ir dar

issinuomaves normaliai gali buti dar ramesnis. turi sutarti ir gyveni
ramiai kiek tau reikia metu. dar nei karto neismete ir net uzuominu
tokiu nebuvo. asku jei lygint normalu busta uz paskola ir pati
lieviausia bobutes nuomojama landyne studentams, tai jo, tada geriau
pirmas. bet reik lygint lygiavercius dalykus.

> bankui absoliučiai vienodai, ką tu tame bute darai - auksinius tapetus
> klijuoji ar į linoleumą nuorūkas gesini.... Nu ir dar vienas esminis

kadangi nuomos atveju 90% kalba eina apie buta, tai pasiula geriau nei
didesne. susirasti +- tavo poreikius atitinkanti ko gero dar lengviau
nei norint pirkt. ar bent jau lengviau susitaikyt su tam tikrais
minusais, nes zinai kad bilenkada gali is ten iseit ir eit kitur.
tai man asmeniskai siuo metu zymiai geriau ateit i GATAVAI 'tapetais
isklijuota ir linoleumu isklota' ir gyvent nesiparinant. ir dar galima
sakyt uz papigiai, lygingant su kreditu. nafig p...is su tapetu
klijavimu ir kita xuinia kai gali uzsiimt idomesniais dalykais. net
mokesciu moket nereikia. paskambini, pasakai ko truksta - visas rupestis.

> skirtumas, kad kažkada kažkada tas turtas bus tikrai tavo (žinoma, su
> sąlyga, kad atsiskaitysi, ir nežinia, kiek jis tada bus vertas, bet lyg

man tai iskart pirma mintis - ir nx man jo tada-kazkada reikes ir ka su
juo reiks veikt? nu jau praleidziant pamita klausima 'kas is jo bus
like', ypac turint omeny nauju statybu vaizdelius, kai gipsa suka po
lietum dar stogo neuzdeje, poto ji lygina tinkuodami, nu ir pan...
cia reik savo akim pamatyt kaip juos stato, kad praeitu noras pirkt.

> šiol vyrauja griežta nuomonė "NT TIK brangs")

cia rimtai... dar vis?... wow...

> O bet tačiau, tavo pastebėjimas tikslus ta prasme, kad dauguma žmonių
> Lietuvoj šito nesupranta, kad įkeistas turtas - tai jau kaip ir nebe
> tavo, tik tau duotas naudoti. Jų sąmonėj turtas atskirai (MANO), o
> kreditas - atskirai (žvėrys bankai, paskutinius marškinius plėšia...)

visi manau supranta po metu kitu pagyvene ir pajute ka reiskia paskola.
bent jau dauguma. tik kadangi yra tikri lietuviai, tai nieku gyvu
garsiai to nepripazins, nes neduok dieve kam nors savo klaida pasakyt,
busi looseris ir kiti paklause nepadarys tos pacios klaidos, nebus kuom
dziaugtis... tai stengias is paskutiniu ir save ir kitus itikint, 'kad
nieko cia tokio', 'svarbu turiu SAVO'.

> skirtumas tik, kad is banko imdamas, isikinkai
>
> Burbulo metais buvo naudingas. Juk net ir verslininkų tokių buvo nemažai
> - ima kreditą, perka butą, po kelių mėnesių parduoda su geru pelnu,
> perkelia kreditą kitam butui....
>
> Iš kitos pusės "statistiniam lietuviui" NUOSAVAS BŪSTAS vertybių skalėje
> yra pačioje pirmoje vietoje.

tik kazko visi tokie susirauke... pasiziuri viesumoj i zmones tai baisu
daros. ko gero bustui viens is pagrindiniu reikalavimu - 0 kaimynu, nes
ant normalaus pataikyt sansu vis mazeja... tai belieka vienkiemis :)