Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-24 14:47:23
Yra liudininku. Jei nori nuosavo zemes kampelio ramioj vietoj su geru
susisiekimu Vilniuj ir jei tai netori aviliux'o - vieta ahujena.
Argumentas - nesuprantu nahuj to reikia - nesiskaito. Ash irgi nepirkciau -
man kitoks gyvenimo budas patinka, taip aviliuxui ir reziau į, taciau
ekspertu versija kad sklypo verte 53 - ciulpia.

"m&m"  wrote in message news:j32mm8$4ue$1@trimpas.omnitel.net...

argumentus y studija!