Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-26 15:04:54
On 08/26/2011 02:58 PM, Linas Petkevičius wrote:
> O kodel tik bankas ir paskola? Asmeniskai esu suorganizaves isvaryma
> nuomininku is buto uz tai, kad nuskriaude mano pazistama mergaite (cia
> vel tau giriuos savo zygdarbiais).

o kodel tu man cia kisi savo kazkoki patologini pavyzdi? sutartyje -
menuo. pries tiek laiko man turi pasakyt kad as turiu iseit. cia tuo
atveju jei kalbmes piktuoju. uz mergaites skriaudas policija baudzia, o
ne nuomotojas nuomininka esant normaliai sutarciai. galiu nors tavo mama
ispist ir tu manes anksciau menesio neismesi. arba paduosiu i teisma ir
prisiteisiu kompensacija. ar manai, kad sitie du veiksmai tarpusavyje
kazkaip susije? as atsakau uz savo pazeidimus, tu - uz savo.
beje, man kazkokie semi-kriminaliniai atvejai mazai idomus. esu
vertinamas nuomininkas, kurio busto savininkas dar ir kaip nenori
prarasti. taip kad - chill out.

> O bankai tikrai nedaug isvaro. Nes nesugebanciu sumoketi paskolos pas
> mus kolkas tikrai labai mazai.

bet net ir ju nevaro. tai gal priezastis ne tame? o tada gal ir tu
nesugebanciu nebutinai tiek kiek tu galvoji. kam reikia blogu skaiciu?
kad dar labiau vartojimas kristu..? mastyk.