Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-26 13:28:53
On 08/26/2011 12:13 PM, solara wrote:

> o tai kas toj sutarty pas tave parašyta?
> kad ateinančių 5 metų laikotarpiu savininkas įsipareigoja neužversti
> lastų, neišsiskirti su žmona ir neemigruoti?
> ar kad įspėti tave prieš mėnesį ir palinkėti gero kelio?

cia daugiau pacios oficialios sutarties faktas svarbu.
taip joje numatytos abieju pusiu netesybos ir pan. bet esme kad taip
nuomojantis zmogus dazniausiai tai daro rimtai. o ne 'bilekam kas
daugiau si menesi pasiulys'. sakau, dar to klausimu problemu nebuvo iskile.

> ke? aš beje 'neapsišvietusi' , o ne 'neapsišvietęs', jei dar nesupratai :)

man tu tik IP adresas...

> Banko iš buto išpirdolintos šeimos matyti taip pat neteko. Įdomu kodėl?

nes tokie istatymai. nereiskia, kad tos seimos laimingos ir gyvena
pilnaverti gyvenima.

> Jei prieš kokius 5-6 metus būtum pirkęs, šios diskusijos ko gero nebūtų?
> Su šiandienėm "gerokai didesnėmis nei vidutinėm pajamom" - lengvai
> išsimokėtum

per 5 metus? pries tiek laiko sukrustas senas butas be jokiu remontu
silainiu devynauksti 250k kainavo. mokeciau dabar ir neaisku uz ka ir
plaukus rauciausi...

> Sakysi, prieš 5-6 metus buvo 'kiti laikai', 'palankesnis metas pirkti'?
> Esi įsitikinęs kad dar po 5 metų nesakysi to paties apie šiandieną?

manau po 5 metu bus zymiai didesniu pokyciu.

> čia pirmi atėję į galvą.
>
> Kuris iš jų turėtų rautis plaukus kad užsikorė paskolą?

esme kad net paskutis bedzius tau neprisipazins kad jam xujova. sakys
kad viskas zjbs. gal net pameluos. tokie jau tie zmones.

> hm, o man patinka žinoti maisto kainas, ir ne tik jo, net ir neturint
> paskolų. Ir akcijas myliu. Labai. Seku jas ir naudojuosi. Nepriklausomai
> nuo banko likučio būklės. Ir gėdos dėl to nejaučiu. Koks siaubas,ar ne? :)

ne tai turejau galvoje. daug zmoniu ateje i parda pasiziuri kam siandien
nuolaida, ir perka tai kas su nuolaida. arba konkreciau tai visokias
optima linijas ir panasiai. tai kas pigiausia. as kainas zinau, bet
perku tai ko noriu. nes mano pinigu bankas nesuryja. o gyvenu tai
tiketina, kad zymiai patogiau, paprasciau ir turiningiau nei dauguma
prasiskolinusiu. tai kam tureciau kazka keist? tam kad svaigti del
kazkokio 'po 20 metu turesiu galu gale savo busta'? :) kuriam kubiliaus
anukas jau antra karta darys renovacija, nes su tokia kokybe tai ir po
tiek kazin ar nereiks griaut.

> tai jau principas 'viską savom rankom daryti' nebeveža ? :)

tikrai ne ir niekad taip nebuvo. darau tai kas idomu. nama statyt
noreciau, nes tai idomu. lopyt kazkoki kreiva buta tikrai ne hobis.