Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-26 14:20:06
On 08/26/2011 01:59 PM, solara wrote:

> bet visumoje tai neturiu nieko daugiau pridurti, nebent įmesti šitą
> citatą, manau kad ji specialiai tau parašyta:

juokauji? ar as kazkuo skundziuosi? tiesiog domiuosi, skaitau, vazineju,
ziuriu, bendrauju.
siaip tai GYVENU :) o ne RUOSIUOSI gyvent, kaip dauguma (ne visi)
didziaja dali savo gyvenimo.
daug zmoniu pacia gyvenimo esme isivaizduoja kaip busto isiruosima, pati
kurimosi procesa. statosi, remontuojasi, projektuojasi, tvarkosi,
planuoja, atidelioja, poto vel is naujo. pisasi pisasi puse gyvenimo...
as gyvenima isivaizduoju kaip tobulejima, bendravima, poilsi, hobi,
sporta ir t.t.
pats buto/namo statymo, remontavimo ir nuolatinio rupescio juo procesas
yra pagalbinis DARBAS, kurio man dabar nereik daryti, kuom dziaugiuosi
ir naudojuosi proga.
jei pati turi busta, tai pabandyk isivaizuoti, kad man absoliuciai
nereikia skirti laiko rupintis tuo bustu. isskyrus duris uzrakint ir
pinigus pervest i saskaita. net uzuolaidas patys issiskalbia.
nekalbant apie visokiu baldu taisyma, langu pareguliavima, kazkokiu
shudniekiu keitima ir t.t. man uztenka paskambint ir uzsiimti savais
reikalais :) ir tu manai kad as kazkuo SKUNDZIUOSI?:) as dziaugiuosi.