Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: klausimas
Data: 2011-08-25 13:49:40
as tai susidariau nuomone kad tu pats nelabai zinai ko nori - tai tas
netinka tai anas, tai dar kitas, poto tas jau gal tinka, bet tada kai tas
tinka tada tas kitas netinka, nes jei tiktu tas kas netinka tada netiktu
kitas kuris gal ir tiktu.

nes tau tiktu tik sala vidury vandenyno su visom komunikacijom ir internetu
bei kas pusvalandy kursuojanciu sraigtasparniu pristatanciu i akropoli "tik
apsipirkt".