Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-26 14:32:12
Viska tu apie mane zinai.... Ir gal galetum paaiskinti, kaip tas faktas, kad
ash ar nuomininkas uzregistruoja nuomos sutarti registre itakoja nuomininko
galimybes suzinoti kazka apie mano hipotekos reikalus? Bankas taip - zino.
Leidima gavau. Taciau ka tau pade skaip nuomininkui, jei ash visdelto
nustosiu moketi?

"CodeC"  wrote in message news:j37vm5$na3$1@trimpas.omnitel.net...

On 08/26/2011 02:16 PM, Linas Petkevičius wrote:
> O is kur tu zinai? Pavyzdziui mano nuomoninkai visiskai nezino jokios
> informacijos apie mano bustos hipotekos busena. Ir nupirkau beje viena
> buta taip - atejau su antstolio rastu ir paklausiau gyventoju kada nori
> issikraustyt - po menesio graziuoju ar siandien bloguoju.

nu tai tu megsti pasigirt savo 'zygdarbiais'. tiesiog nuomuoji
nelegaliai ir tiek. as tai nuomuojuosi legaliai ir normaliu zmoniu.
pabandyk uzregistruot registru centre panaudos sutarti be banko zinios,
paziuresim ka tau bankas papasakos...