Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-26 14:52:42
On 08/26/2011 02:47 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Nuomotojas tau sutartyje isipareigoja uz savo prievoles neatsakyti
> isnuomotu turtu (kurios beje gali ne tik sutartines, bet ir deliktines)?
> Jis taip parase ir tu tuo tiki? Maladiec!!!

galu gale, jei subankrutuos diedo UAB ir uz skolas is jo atims buta, tai
man maza problema. poryt gyvensiu kitam taip pat laimingai kaip ir iki
siol. o va kai tave pacukas supis del 20 Lt kadanors einant girtam namo
is baro 'nes bustas arti centro', paziuresiu kaip laimingas gulesi
ziuredamas kaip tavo vaikai moka tavo skola ir valgo optima makaronus 3x
dienoj.