Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-26 09:25:21
On 08/26/2011 08:33 AM, solara wrote:
> kiek metų ilgiausiai pragyvenai viename nuomotame bute?

4. dabartniam jau 3 eina. ir zinok po mazdaug tokio laiko naturaliai
kyla noras 'atsinaujint' :) kas yr labai zeba, nes viska is pagrindu
susitvarkai, pakeiti aplinka, atsiranda kazkoks naujumo jausmas.
visais atvejais isejau pats, ne del kazkokiu finansiniu ar kitokiu
kritiniu aplinkybiu. tiesiog del to, kad kitur buvo geriau, patogiau...
beje, tiek praeitam, tiek sitam bute savininkas tikrai deda pastangas,
kad islaikyt mus kuo ilgiau, matyt suinteresuotas tuom...
sugedo saldytumas - po savaites atkeliavo originalios dalys is italijos.
sugedo sena skalbianke - uz dvieju dienu stovi nauja su kruva
pribumbasu. aisku yra ir minusu - nepatinka grindu danga, kurios negaliu
pakeist. bet nesu tikras ar keisciau jei tai butu mano 'nuosavas'
bustas. turbut tingeciau :)