Tema: Re: COMM: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: audrius
Data: 2011-08-24 16:20:41
yra tokiu, kurias galetum "pritempt" ir ne fizine prasme, o kur galetum jaustis panasiai kaip kad toj idealioj-isivaizduojamoj sodyboj
pvz: nusipirko gimine sodyba dar pries burbula, bet vistiek uz nemazas bapkes 5km nuo elektrenu, aisku ne moletai, ne trakai, ezero salia nera, bet visa kita labai neblogai ir... issikase milzinisko dydzio tvenkini labai vykusioj vietoj, kai pamaciau pirmakart, tai net zagtelejau - 50 ilgio, 20 plocio, su posukiu, sakykim kaip virtualus ezeras, eseriai, lydekos ir kitos zuvys naturaliai veisiasi, upetakiu ileido keliskart - auga, pirtele ant kranto, vanduo svarus, saltas, nes saltiniuota vieta, drumstas kiek, salia sodas su keliom obelim, kriausem, pora ukiniu pastatu, uz 200m silelis lapuociu, upeliukas is tvenkinio isteka, ziema privaziavimas geras, nes yra kelias pro kuri geltonas mokyklos autobusiukas vaziuoja, apstumdytas, su paprasta mashina galima privaziuot, kaimynai po 200-500m i sonus artimiausi, labai atpalaiduojanti atmosfera