Tema: Re: COMM: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-24 16:01:31
On 08/24/2011 03:52 PM, W. Adamkievicz wrote:
> bet kaip sklypas pasidarytu geresnis jeigu pats ji pardavinetum
> siaip nera ta kaina is kostmoso, nes uz tiek ir vyksta sanderiai ten, o uz
> 12k buvo pries dauK dauK metu, dar pries ne viena pakilima/kritima

kaip konkreciai TEN, tai nzn, bet kadabgi pats prisivazinejau,
prisiderejau ir prisiziurejau SOCIAI, tai labai smarkiai abejoju kad
kazka ten kitaip nei Kaune. nes tai sandoriai NEVYKSTA, praktiskai...
periodiskai idedami skelbimai su vis mazejanciom kainom, kuriuos as pats
skaiciau arba net buvau nuvares paziuret pries kelis metus, kai kuriu
skelbimu net pdf turiu archyve :) fotkes kitos sudetos ir tiek ziniu.
nuperkami pavieniai atvejai, kur kaina tikrai protinga (iki 1klt uz sodo
ara). tai tokie nepabuna ir keliu savaiciu dazniausiai. ir perka juos
tikrai ne gyv. namus statyt.