Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: Ruta
Data: 2011-08-25 21:24:54
Am 25.08.2011 19:10, schrieb CodeC:

> nu niekaip nesuprantu, kuo tas banko butas labiau 'savas' nei
> issinuomotas is zmogaus.

Na, skirtumų yra - pvz. toks, kad bankas tave iš to buto išmesti gali
tik vienu vieninteliu atveju - jeigu tu nemokėsi jam už kreditą. Ir dar
bankui absoliučiai vienodai, ką tu tame bute darai - auksinius tapetus
klijuoji ar į linoleumą nuorūkas gesini.... Nu ir dar vienas esminis
skirtumas, kad kažkada kažkada tas turtas bus tikrai tavo (žinoma, su
sąlyga, kad atsiskaitysi, ir nežinia, kiek jis tada bus vertas, bet lyg
šiol vyrauja griežta nuomonė "NT TIK brangs")

O bet tačiau, tavo pastebėjimas tikslus ta prasme, kad dauguma žmonių
Lietuvoj šito nesupranta, kad įkeistas turtas - tai jau kaip ir nebe
tavo, tik tau duotas naudoti. Jų sąmonėj turtas atskirai (MANO), o
kreditas - atskirai (žvėrys bankai, paskutinius marškinius plėšia...)

  skirtumas tik, kad is banko imdamas, isikinkai
> ilgam ir pagal to meto rinkos salygas. kurios per desimtmecius tiketina
> kad pasikeis... o jei uzeis noras ar reikalas gyvent/dirbt kitur?
> labai tada tas bustas, rupestis juo ir paskola bus naudingi?

Burbulo metais buvo naudingas. Juk net ir verslininkų tokių buvo nemažai
- ima kreditą, perka butą, po kelių mėnesių parduoda su geru pelnu,
perkelia kreditą kitam butui....

Iš kitos pusės "statistiniam lietuviui" NUOSAVAS BŪSTAS vertybių skalėje
yra pačioje pirmoje vietoje.