Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2011-08-25 12:26:52
nevark, visus tuos argumentus, kuriuos dabar pila  CodeC'as , jam prieš
mėnesį vardino kiti, bet tuomet jis turėjo tvirtą nepalaužiamą nuomonę kad
sodai yra zjbs ir ten gyventi labai gerai, problemos - niekinės prieš sodo
pliusus, 6a valdo, o jau ką ten kalbėti, koks gėris yra sodas prieš buto
minusus :)  nugi tikrai, codecai, " ko negali/neturi normaliam sode
normaliam name, ka gali bute? atvirkscio klausimo gal net neverta
nagrinet...
bet kuriam sode, kaip bebutu turi 6 arus savo. darai ka nori. bute
turi 0 ir ziuri telika arba eini i akropoli.
nesugalvoju kas gali buti blogiau nei
"

kadangi dabar nusipirko ar kitais būdais apturėjo butą,  plokštelę apvertė
ir su tuo pačiu užsidegimu varo prieš sodus :)

beviltiška :)
taip sugebančio prisispjaudyti į šulinį dar paieškoti reikėtų :)

"T:)"  parašė naujienų news:j353eh$vlv$1@trimpas.omnitel.net...

Sutinku, kad bedu sode yra. Kai kur jos galbut yra net ir visos kurias tu
aprasei. Bet visas tokias pat problemas tu gali atrsati "sekmingai"
isisrinkes vieta namui, ar butui :)

> nuo to kad pereme galingumai nepadidejo. zinau sodu kur net naujai dabar
> vedziojama elektra yra maks 5kW soduose.
Taip, bet tai galioja ne tik sodams. Jei nusipirksi sklypa naujam kvartale
ar seniau suprojektuotam negarantuoja, kad turesi elktros kiek noresi. Todel
tai riekia VISADA tikrinti.

> cia reikia ne kalbet, o vazinet. mieste su pravaziavimu jokiu problemu
Aha ypac silainiuose, kokioje rasytes gatveje :) Su parkavimu mieste aisku
irgi problemu neturi nei Vilniaus nei Kauno gyventojai :) Bet siaip sutinku,
kad soduose didziausiai beda su siauriais keliais ir nesencia buferine zona
komunikacijom ar salikelem. Tas tikrai taip, bet yra keletas isimciu, kur
bent jau pagrinidinese sodu gatves placios ir yra zalios zonos siek tiek.

> o apie ka kalbam? papasakok kiek matei sodu kur butu nuvalyti keliukai
Ten kur gyvena tikrai nusivalo. Jei tu vienas gyvensi ant to kelio tai bus
tavo beda. Jei gyvensite keliese manau rasite bendra kalba del valymo. O tu
manai mes kitaip valomes, susimetame visi ant kuro ir bonkeles, o kaimynas
su traktoriuku nuvalo vos pasnigus. Uzmirks, kad kazkas tavim rupinsis, turi
pats. O apie daugiabuciu kiemu valyma - girdejjome nei viena istorija kai
keli nusivalo dali kiemo, o kiti gudruciai iskarto i jas sustato savo
masinas :)

> butent. namukus. as tai noreciau gyvent NAME.
Ir kuo tai susije su karnu ar kokia kita technika? Medziagos statybia juk
tokiu paciu gabaritu naudojamos namui ar numukui (vata, polistirolas,
plytos, blokeliai, lentos ir pan).

> kitur prieziura kitokia. reglamentai kiti. poziuris kitas.
Aha, papasakok apie kita poziuri daugiabutyje. Taip jis daznai tikrai
kitoks - mazoje bendruomeneje daznai lengviau susitarti (bet pasiatiko ir
koks vienas su kuriuo beviltiska), kai tuo tarpu daugiabutyje greiciausiai
bus dauguma kuriems bus px, ir kuriems turesi irodineti, kad taip negerai.

> jo jau matau kaip tau asmeniskai atitempia optika iki sodu:) SEKMES
> toliau browsinant su omni connect.
Nera pas mane optikos, nera ir omni conecto. Bet uztenka tiek kiek yra, MV
jau pratempusi optika :)

> bla bla bla. neturi ka pasakyt - nesakyk. geriau nuvaryk apsidairyt
> aplink draseikiu, zatyciu apylinkes ir tada parasyk.
Pasidairyk prie kokiu ezeru, tvenkiniu kur nera sodo. Kodel pastoviai kyla
konfliktai  "zvejai/poilsiautojai apderge pakrante tai uztveriau" arba
"kodel negaliu prieiti prie kranto kur grazus smeliukas".

T:)