Tema: Re: COMM: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-25 09:50:33
On 08/25/2011 09:44 AM, klausimas wrote:
> yra tu sodu aplink kauna kur gali gyvent, bet kainas nemazas laiko, o ir
> tose vietose praktiskai nepardavineja, nes jau isikure nemazai yra.
> Aisku jeigu CodeC'as pagal skelbimus vazinejo tai pilnai tikiu kad nieko ir
> nerado - skelbimuose ir kainos nerealios ir nera ka rinktis.
> Pats apvaziavau daug Kauno sodu - didelis darbas ir laiko marias reik turet,
> bet tiesiogiai su pirmininkais kalbant arba su vietiniais zmonem galima
> rasti priimtina varianta ir kainos ir kokybes atzvilgiu.

tiesos tame tik tiek kad kainos arciau proto ribos. nemazai vazinejau
kaip tu sakai. pats kabuinau skelbimus sodo lentose, su pirmininkais
kalbejau. patys sodai nepasikeicia nuo to ar jie parduodami aruodo
skelbimuose ar kabo skelbimas sodo lentoje. keliukai tie patys, sklypai
tie patys, 'infrastruktura' tokia pat, kaimynai tie patys. tai maks ka
gali tiketis tai truputi mazesne kaina nei internete.
taciau vistiek net eilines bobutes bando savo 30 metu senumo sodo nama
prastumti kaip 'tinkama gyvent ziema' ir panasiai. kiekviena saligatvio
plytele skaiciuoja ir isivaizduoja kad tai jie tempe i ta soda visus
tuos metus yra be galo vertinga ir grazu.
jei apie konkretu sklypa kuris cia pardavinejimas, tai mano akimis tie
vis pamatai jo verte tik mazina, nes kazkam reiks viska isardyt, isvezt
ir sutvarkyt. imho greiciausiai taip ir stoves dar 10 metu.
nes tokiu pilna - pradeti statyt namai, pamatai. padaryti ir guli
desimtmecius. kodel? todel kad sode bulves augint reikia.