Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2011-08-26 12:13:40
> ne. as pasirasau nuomos sutarti. neteko apie tokia girdet?

o tai kas toj sutarty pas tave parašyta?
kad ateinančių 5 metų laikotarpiu savininkas įsipareigoja neužversti lastų,
neišsiskirti su žmona ir neemigruoti?
ar kad įspėti tave prieš mėnesį  ir palinkėti gero kelio?

> neapsisvietes esi ir nzn potencialiu galimybiu. tavo bedos.

ke?  aš beje 'neapsišvietusi' , o ne 'neapsišvietęs', jei dar nesupratai :)

> neteko dar. idomu kodel?

Banko iš buto išpirdolintos šeimos matyti taip pat neteko. Įdomu kodėl?

> jo as kai buvo studis irgi uzpiso is barako ir baraka kraustytis.
> viskas pasikeite issinuomavus oficialiai, su sutartitm. kapish?

mūsų irgi buvo su sutartimi. Nu ir ką tai keičia? Vis tiek šūds su braškėm,
nuosavame geriau

>ne. galimybe vadinciau, jei perdaug nesismaugdamas galeciau uz ta buta bent
>per 5 metus issimoket. turint galvoj, kad seimos pajamos gerokai didesnes
>uz vidutines. bet kolkas tai ne galimybe, o saves pakorimas.

Jei prieš kokius 5-6 metus būtum pirkęs, šios diskusijos ko gero nebūtų? Su
šiandienėm "gerokai didesnėmis nei vidutinėm pajamom" - lengvai išsimokėtum
Sakysi, prieš 5-6 metus buvo 'kiti laikai', 'palankesnis metas pirkti'? Esi
įsitikinęs kad dar po 5 metų nesakysi to paties apie šiandieną?

> o as ne savizudis. tu paklausinek, pabendrauk su tais zmonem kur paskolas
> turi. dauguma neturi laiko, neturi atostogu, neturi uz ka elementariai
> menesi pailset. neturi hobiu, nes taupo taupo taupo...
> nemazai net tu, kurie maista tik su akcijom perka.

Na, pažiūrėjau, pabandau pavardinti ką pamačiau:
1. Už 200K paskolą pirkto 3k butą centre, įsirengė, paskolą išmokėjo, vaikai
studijuoja užsienyje, tėvai galvoja apie namuką.
2. Už 200K paskolą pirkto 3k butą miegamajame rajone, pagyveno, pardavė už
trigubai daugiau, grąžino paskolos likutį, už likusius pasistatė namą.
3. Už 70K pirko neįrengtą namą, įsirengė, gyvena, moka paskolą ir jos
anksčiau grąžinti nesiruošia (moka po 100EUR, atiduoti anksčiau neapsimoka)
4. Už 200K pirko butą, 100K iš jų turėjo susitaupę. Moka paskolą, gyvena,
pramogauja, keliauja.
5. Už 200K pirko butą, visi skolinti, pajamos krito, išvyko į Angliją,
uždirba po 2000 svarų, skrybauja ir galvoja o nx man tas butas Lietuvoj.
6. Už 50K paskolą pirko naujai suremontuotą  seną butą, pagyveno 5 metus,
atidavė paskolą, butą pardavė už 250K, už tuos pinigus nusipirko kotedžą,
pasiėmė 100K paskolą, įsirengė, pusę paskolos jau grąžino. zyzia kad
kotedžas nedžiugina, namo nori :)

čia pirmi atėję į galvą.

Kuris iš jų turėtų rautis  plaukus kad užsikorė paskolą?

> o man patinka maisto kainu nezinot, sugalvojus kazka nuspipirk, nereiktu
> puse metu taupyt pigios desros saskaita,

hm, o man patinka žinoti maisto kainas, ir ne tik jo, net ir neturint
paskolų. Ir akcijas myliu. Labai. Seku jas ir naudojuosi. Nepriklausomai nuo
banko likučio būklės. Ir gėdos dėl to nejaučiu. Koks siaubas,ar ne? :)

>parejus namo LAISVALAIKI leist pagal paskirti, o ne tapetu klijavimui ir
>pan...

tai jau principas 'viską savom rankom daryti' nebeveža ? :)