Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-26 14:44:13
On 08/26/2011 02:39 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Aaa... Tai tu nuomodamasis buta kaip esmini kriteriju dar paziuri ar

taip, tai buvo viens is kriteriju. ir nieko per daug neapsunkino. manai
pralosiau? :)

> nera hipotekos? Maladiec. O boba pisi su trim kandonais ir izoliacija
> uzsivynioji?

koki 3 kart girdziu sita sposa is taves asmeniskai. gal update
parsisiusk koki.

> Beje - paziureti gali. Bet kaip tu prie dabartinio CK uzdrausi man uz
> prievoles atsakyti savo turtu - ash turiu tai pamatyt. Isnuomvai

galiu ne tik parodyt bet ir pries akis pamojuoti - sutartimi.

> siandien - neikeistas i ruz nieka neatsakau. Ryt - ikeiciau, Aciu visi
> laisvi.

neikeisi taip, kad to nesuzinociau, negausi leidimo is registru centro
ar dar kokios gaidiskos kontoros. apie nelegalia nuoma nekalbu ir man
durni bedziai neidomus.