Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: Ruta
Data: 2011-08-26 14:36:24
Ne tame esmė. Ar bankas - sekdamas savo interesais - tą darys ar ne, čia
jau visiškai atskiras klausimas. Aš tik sakiau, kad tai vienintelis
atvejis, kai tave GALI išmesti iš buto, tuo atveju, kai butas realiai banko.

Esmė tame, ar tas butas tikrai TAVO (su visom iš to išplaukiančiom
pasekmėm). Realiai disponavimas juo apsunkintas (kol yra hipoteka, be
banko leidimo negali imti ir padovanoti jo, kam užsimanęs, arba parduoti
už tokią kainą, kokią nori - tarkim, dėl tau vienam žinomų priežasčių,
už simbolinę...). Turi prieš tai nuimti hipoteką. O hipoteką bankas leis
nuimti tik tada, jeigu tai atitiks jo interesus. Ir tada NT jau bus
TAVO, daryk ką nori, ir bankui liksi skolingas kaip nors kitaip.
O paveldėtojams tai iš viso linksma - paveldi arba butą su skolomis,
arba nieko :)) Nu bet žinoma, čia visi jauni, apie savo turto palikimą
niekas negalvoja :)))