Tema: Re: COMM: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: Vytautas
Data: 2011-08-24 15:08:01
sodu bendrija prie Vilniaus, kurioj gyvenu. sklypas - 13 aru, pirkta 2006,
uz tuo metu didoka kaina - 56 tukst lt.
Elektra - 10 Kw, trizafe, priduota elektros tinklam.
siuksles - kiekvienas namas turi savo kontenerius (140 litru) veza kiekviena
savaite, masina pravaziuoja prie pat namo. kainuoja aisku nemazai, bet dar
galima kenteti, juo labiau galima kad veztu kas 2 savaites - tada bus 10 lt
per men.  mano vazinejamais keliais nera jokiu iskeltu tvoru ar akmenu palei
jas. privaziavimas pakankamai normalus, ziema pastoviai valomas iki pat
namo, keli simtai metru kaimo keliuko stiliaus kelias. gal rudeni buna kiek
blogiau, kai vanduo isgrauzia duobes, nes namas kalno vidury. vanduo is
grezinio 4 namams, negilus - ~75 metrai. stovi filtrai name, tai vandens
kokybei visiskai neturiu priekaistu - kaina ~1.3 lt/m^3, prie namo yra
valymo irenginiai, vanduo geriasi i grunta visiskai bespalvis, bekvapis, kas
~3 metai reikia isvezti dumbla - ~150 lt. ziema gyvenanciu daug, interneto
normalaus nera tai cia jau minusas, nors naudojuosi pildyk internetu - 1
gb - 4 lt, tai menesiui 12-16 lt pakanka. greitis iki 4 mbps. siaip vazineja
ir autobusiukai marsrutiniai, tik iki ju reikia paeiti 10 min. iki kokio
akropolio dabar vaziuoju iki 30 min, iki darbo ~22, gryztu per 16-18 min,
nes ties grigiskemis remontai ir apsisukimas uz 2 km, bet greit bus po
magistrale apsisukimas, o ir iki paciu sodu remontuos (tiksliau ties per
nauja) kelia + ties dviraciu taka. del to, kad arti vienas kito namai tai
irgi negaleciau taip pasakyti, nors is vakaru puses artimiausias namas uz
mazdaug 10 metru, is rytu kaip minimum 30, is pietu apie 70 metru (arciau ir
nebus niekada, nebent pats pastatysiu nama savo sklype), is siaures -
keliukas ir uz jo miskas.
aisku nesakau kad sis variantas neturi trukumu, bet ju _MAN_IR_MANO_SEIMAI_
gerokai maziau nei daugiabutyje. o namui mieste neturiu tiek pinigu.