Tema: Re: zemes sklypas Vilniuje
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-25 13:50:11
"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:j358sk$9ms$1@trimpas.omnitel.net...
> zinau N sodu aplink kauna kur visa sklypa uz 5-7kLt pardavineja ir nieks
> neperka. ir tik todel kad jie salyginai toli. naudojant kaip soda, is
> esmes px ar jis uz 5km, ar jis uz 30km.

Nepatvirtintais gandais (gal ir gyresi, gal melavo), bet sake soda 30 km nuo kauno, nuo artimiausio vandens telkinio (nemuno upes apie 2 km, bet tikrai  nera jokio "pleziuko") su senu muriniu/mediniu sodo namuku 6 aru krastini sklypa (uz jo slaitas zemyn su medziais) pardave uz trisdesimt kelis tusktancius litu. Man atrodo, kad per brangu, bet kas pirko tikriausiai gavoja, kad nusipirko uz priimtina kaina.

T:)