Tema: Re: Liudniausi
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-11 13:14:22
Atsiliekate Linai :) Siemet pastaciau supynes, dabar tikiuosi, kad vaikai tures galimybe uzaugti :) O siaip pritariu 100 proc. Gerai kai yra supynes ar pan., bet jei ju nebutu susirastu kitu alternatyvu. Ir neaisku kas geriau/blogiau. Ir tikrai situacija gelbeja, kai yra galimybe vaikams susibegti pas kuri nors kieme.

T:)