Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-07-07 15:01:42
On 07/07/2011 02:54 PM, CodeC wrote:

> visa panemune pilna uodu. isvaryk vakare su dvirka ir sustok pastovet 10
> minuciu. pilna ten ju.

aš varau, dažnai. Pilna ten visokių gyvių, bet uodų - trumpai kažkada
buvo, paskutiniu laiku nemačiau. Pernai išvis nemačiau nei vieno uodo,
juos gi nemune kiekvieną pavasary trucina. Šiemet tik sutaupė, tai
kažkiek buvo.

> o kai kai prasideda argumentai 'px' ir 'priprasi' tai pats supranti :)
> sode irgi prie daug ko galima priprast ar 'nematyt'.

Nu tai pakolkas vienas argumentas, traukiniai. Kaip jau sakiau, savaitė
maksimum dvi, ir jų paprasčiausiai negirdėsi. Smulkmena čia.