Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-11 00:03:08
On 07/10/2011 11:31 PM, Ruta wrote:

> O tai kuo ne kontraargumentas? Turim žodžius "gali" – reiškia, ne visada
> yra, ir tai nuo daug ko priklauso, turim žodį „panašiai“ - reiškia, nėra
> visai taip pat, ir turim konkrečius pavyzdžius. Visa tai, mano akimis,
> visiškai tinkamas kontraargumentas tavo teiginiui (kaip aš suprantu)
> "namas _visada_ geriau už butą".

o tuo, kad niekuom nesusijes su siandienos NT rinkos realijomis, taigi
ir su diskusijos tema. diskusija (straipsnis) praktiskai apie tai, kokie
durni yra tie, kurie turedami kisenej tam tikra skaiciu pinigu uz juos
renkasi ne 'gyvenima be rupesciu' 50kv.m dezutej, o savo jegom statosi
kazkoki nameli. stato ilgai, blogai irengia ir panasiai. va apie ka
diskusija.
mano zodziai eilini karta buvo iskraipyti. as sakiau tik tiek, kad
turedamas ribota kieki pinigu, zmogus besirenkantis busta, turi mazai
sansu tiketis kokybisko gyvenimo bute. tie shansai praktiskai nuliniai.
del milijono REALIU priezasciu.
tu sansu zymiai daugiau pasistacius, kad ir pati paprasciausia namuka
kokiam nors sode. pavieniai Lino, Dainiusho ar tavo atvejai nieko
nekeicia. beto, jie savaime suprantama pateikti 'isfiltruoti', vien tik
is geros puses. man va - norinciam pirkt - nuo to geru butu gerose
vietose su gerais kaimynais nei atsiranda nei padaugeja. taigi, renkuosi
kita - REALU ir prieinama varianta.