Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Ruta
Data: 2011-07-10 23:31:47
Am 10.07.2011 22:10, schrieb CodeC:

> o tai ar jo atvejis kanors keicia ir ar diskusija yra apie kazkokius
> pavienius atvejus? jis tai jau kelinta karta pateikia kaip
> kontrargumenta, tipo 'ir bute gali buti panasiai kaip name'.

O tai kuo ne kontraargumentas? Turim žodžius "gali" – reiškia, ne visada
yra, ir tai nuo daug ko priklauso, turim žodį „panašiai“ - reiškia, nėra
visai taip pat, ir turim konkrečius pavyzdžius. Visa tai, mano akimis,
visiškai tinkamas kontraargumentas tavo teiginiui (kaip aš suprantu)
"namas _visada_ geriau už butą".

> net jei ir pavyko kazka pasiekti, tai klausimas kuriam laikui? kol
> uzaugs nauji gezai? kol uzeis is gretimo kiemo? kol pasikeis kaimynai?
> apie tai diskusija. ka ir kuriam laikui pavyks susikurti bendroje
> erdveje su kitais zmonemis.

Bet kuri kelionė prasideda nuo pirmo žingsnio. Visada bus tokių, kurie
puls pirmyn negalvodami ir nudegs. Bus tokių, kurie eis pirmyn iš
įsitikinimo, ir jiems pasiseks arba ne. Bus tokių, kurie eis tik tada,
kai juos pakvies. Dauguma eis tada, kai jau bus išmintas pakankamai
platus kelias. Ir visada bus tokių, kurie neis ir akylai stebės, kaip
tiems einantiems sekasi, kad laiku galėtų su įsitikinimu pasakyti "Aš
juk sakiau, kad nieko nebus!".

  pasaulyje karai del to vyksta. nes visi nori
> tureti SAVO. busta, zeme, teritorija ir t.t. del vaikams suprantamu
> priezasciu.

Ne, čia tu labai klysti. Karai prasideda tada, kai savo nebeužtenka, o
užsinori kaimyno: smėlio formelės, "kietesnio" telefono, trijų pėdų
sklypo, žmonos, naftos gręžinio...