Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-07-07 11:04:10
atbaido, kad viskas sugrūsta, dažniausiai problemos su infrastruktūra.
6a kaip ne kaip mažoka.

o šiaip tai pas tave, labai kraštutinumai - butas labai blogai,
vienkiemis labai gerai. Yra gi visokių tarpinių variantų pilna. Va pvz.
http://naujasbustas.oh.lt/?fuseaction=projects.viewText&text=more&project=110
- ką, negalima gyvent? Kas dėl vienkiemio - užtektų manau pirmo
rudens/žiemos ir pradėtum kalbėt kitaip :)