Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-07 13:48:45
2011-07-06 10:00, Bone Daddy rašė:
> Liūdniausi namų statymo užmiestyje pavyzdžiai yra tokie atvejai, kai užuot tvarkingai susitvarkę kokį butą ir gyvendami kaip žmonės mieste, galėdami laisvalaikį leisti su vaikais ir draugais, lankyti renginius ir skaityti knygas, važiuoti į gamtą ir grįžti į namus mieste, gyvena vos įrengtuose namuose, visą gyvenimą juos įrenginėja arba remontuoja, nuo ryto iki vakaro purvini vaikšto tiek vaikai, tiek suaugusieji, visus pinigus ir laiką „kiša“ į namą tarnaudami savo svajonių gyvenimo idėjai.

> [...]
Augau Vilniuje prie Zveryno tilto. Vedziau. Okupacijos laikais gaunasi
5m2 ant galvos ir joks butas tau nepriklauso. Turi iseiti ir 5 metus
pragyventi bendrabutyje, kad tave pastatytu i eile nemokamam butui
gauti. Isvaziavau i Trakus. Gavau buta vos ne ant ezero kranto (nuo to
laiko namas prie ezero man didelis minusas, kuri kompensuoja prestizas.
Taigi nulis) Nuo tylos vos ne isproteti galejau. Per iseigines butinai
vaziuodavau pakvepuoti Vilniaus smarves ir atsigaudavau. Bet, kad gyvenu
tremtyje, jausmas neapleisdavo. Prisigeres mieste turi skubeti iki 23
valandos speti i autobusa. Dabar gyvenu daugiabutyje Grigiskese. Joks
ten ne miestas. Lygiai tokia pati tremtis.
Taigis statau nama, kad atsikratyti buto Grigiskese. Motinai virs 80
metu. Kada nors bus butas Vilniaus centre. Neturiu poreikio svarstyti
kas geriau. Noriu ir namo, ir buto centre. Neturint galimybiu siandien
rinkciausi nama prie visuomeninio transporto stoteles. Vien uz saugojimo
aikstele susitaupys 3,000 per metus uz mano ir zmonos masinas...
Kadangi dirbau kaimo statybose tai turejau 3 realias progas pasistatyti
nama: Nemencineje; Marijampolyje; Trakuose prie stoties ezero. Visus
kartus atsisakiau del "tremties". Kadangi Grigiskese patekau i ta pacia
"tremti" tai statau nama arciau Vilniaus, nes pirkti buta uz 5 kartus
didesne kaina nekyla noras. Jeigu nebuciau praziopsojes draugelio
daugiabucio Uzupyje tai nebuciau atsisakes statytis bendrai...
Dabargi dar planuoju nama kur nors prie juros.