Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-10 23:10:18
On 07/10/2011 10:41 PM, Ruta wrote:

> O tai ar jis teigia, kad didžiuma atvejų yra tokie, kaip jo? Aš tai tik
> išskaitau tiek, kad _ne visada_ yra taip viskas neįmanoma, ir kad _gali
> būti_ (ir realiai bent vienu jam žinomu atveju ir yra) ir kitaip.

o tai ar jo atvejis kanors keicia ir ar diskusija yra apie kazkokius
pavienius atvejus? jis tai jau kelinta karta pateikia kaip
kontrargumenta, tipo 'ir bute gali buti panasiai kaip name'.
net jei ir pavyko kazka pasiekti, tai klausimas kuriam laikui? kol
uzaugs nauji gezai? kol uzeis is gretimo kiemo? kol pasikeis kaimynai?
apie tai diskusija. ka ir kuriam laikui pavyks susikurti bendroje
erdveje su kitais zmonemis. pasaulyje karai del to vyksta. nes visi nori
tureti SAVO. busta, zeme, teritorija ir t.t. del vaikams suprantamu
priezasciu.

> Man tai skaitant kaip tik atrodo, kad tu primygtinai nori, kad būtų tik
> blogai - lyg ramintum save, jog nieko nedarai, kad būtų geriau, nes
> "vistiek kitaip būti negali".

as nenoriu, as konstatuoju fakta, kuris tam tikrai grupei zmoniu
nepatinka. irgi del labai gerai suprantamu priezasciu.