Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-11 09:12:57
On 07/11/2011 01:30 AM, Ruta wrote:

> Hmm, o tu iš viso ar bent ieškojai? Ir netekai vilties ir nusprendei,
> kad bus geriau taip?

taip. buvau beveik nusipirkes. surasiau broko sarasa per visa siena ir
atsiemiau pradini inasa. poto nuomavausi keleta butu ir dabar ta darau.
visur daugiau maziau ta pati nesamone.

> Bet mane visgi šiek tiek suintrigavo pirmos audringos reakcijos į tą
> straipsnį. Nes jeigu ten surašytos visiškos nesąmonės, tai manęs
> asmeniškai jos nekasytų - pagūžčiočiau gal pečiais, pasakyčiau, kad jau
> visai "nusirašė", ar, greičiausiai, tokio straipsnio net iki galo
> neperskaityčiau. Bet toks audringas pasipiktinimas? Ar tik nebus taip,
> kad nėra dūmų be ugnies, ir ne viskas, kas ten parašyta, tokia jau
> nesąmonė, o yra užkabinta jautrių (nors nenorimų pripažinti) vietų?

o man atrodo kad kaip tik sita diskusija uzkabina jautrias vietas pas
daug pinigu uz butus sumokejusius gyventojus. reik kazkaip savo
sprendimus pateisint. tada jau galima save itikint netgi tuom, kad
bendras daugiabucio kiemas tas pats kas nuosavas, kad bendros supynes
tas pats kas nuosavos, kad mesa kept ir vaikam zaisti daugiabucio kieme
taip pat gerai ir patogu kaip nuosavam, kad lenkiskos braskes is
turegelio tokios pat skanios kaip is savo darzo nuskintos ir t.t. ir
panasiai. as irgi nieko nebandau i doros kelia atvesti, tik manau, kad
rasau zymiai labiau objektyviai. namo uzmiestyje trukumu neneigiu, tik
sakau, kad jie daugeliu atveju atsveria minusus.