Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-07 15:01:37
On 07/07/2011 02:52 PM, Dainiushas wrote:
> ai tiesa, jei tu galvoji, kad kur nors kaime bus mažiau uodų - tai
> tikrai ne. Ir ne tik uodų ten bus ir dar visokių bjaurių gyvių

negalvoju, nes zinau kad buna. uodai tai siaip isskirtinai priklauso nuo
to, kokiu atstumu miskas arba vandens telkinys. pvz mano kaime salia
siauliu nerasi nei vieno uodo. o net ten kur yra, tai kartu gauni ir
privalumu, tokiu kaip savas kiemas, darzas, vaismedziai. bute turi deja
tik uodus:) ir netgi jei tau priklauso gabalas kiemo, kuri gali
apsitverti, tai sunkiai sugalvoju koks is jo tolkas jei pats butas ne
pirmam aukste. kepi mesa ir lakstai laiptais/liftu su indeliais,
lekstem, kecupu ir alaus skarbonkem :) rimtai zinok, sodas geriau :)