Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-07 20:55:23
On 07/07/2011 03:59 PM, Dainiushas wrote:
> ai ble, pavargau jau aš tau įrodinėt. Kažkoks labai ribotas ir negatyvus
> pas tave požiūris :)

man tai tikrai nieko nereik irodinet. prisigyvenes as ne vienam ir ne
dviejuose butuose, skirtinguose miestuose, skirtinguose rajonuose.
apibendrinus - daugiau maziau visur tas pats kalchozas. siek tiek
gyvenau ir name. ir dabar trumpam daznai nuvaziuoju. todel turiu ka ir
kaip palyginti. man asmeniskai, visi sodo/nuosavo sklypo pliusai
svarbiau uz jo minusus. butas mano akim nebent nuomai, laikinam
gyvenimui. pasirinkai pagal vieta tam laikui aktualia, pagyvenai,
atsibodo/nepatiko - isejai kitur. nuosava busta isivaizduoju tik nama
nuosavam sklype. bendros sienos, laiptai, kiemas, pieva ir lieka bendra.
kaip kas nori taip tas naudoja. ir dazniausiai kiek kaimynu, tiek
skirtingu poziuriu, supratimo, noro ir elgesio. ir visi nepatenkinti.
kad tau neirodysiu, irgi zinau, todel rasau ne tam :)