Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Ruta
Data: 2011-07-07 09:36:00
Am 07.07.2011 08:02, schrieb CodeC:

> nu be tuju tvoros ir obels gali simta metu gyvent kaip tai ir darytum
> bute. o kad turi toki nora, tai cia jau tavo reikalas. reiskia turi ir
> nori tam skirti laiko.

Noras turėti ir noras tam skirti laiką - du skirtingi dalykai. Aš, pvz.,
noriu turėti automobilį, bet visiškai nejaučiu jokio noro jį kas savaitę
blizginti, jau nekalbant apie remontus.

Be to, nereiki pamiršti ir tokio galingo argumento kaip "ką kaimynai
pasakys" ir tam tikro į pasąmonę įaugusio įvaizdžio, kaip namas (ir jo
aplinka) turi atrodyti.